Lover of my soul
Kari Jobe (12-02-2018)
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: King of glory come. I surrender all. Hear my sinful soul. I love you, Lord. I love you, Lord. King of heaven come, let your presence fall. You're saving. You're strong. I love you, Lord. I love you, Lord. Jesus, all my heart belongs, to you. Jesus, every heartbeat longs, for you.

You're my one true love. Every breath is yours. Hear my greatest song. I love you, Lord. I love you, Lord. Jesus, all my heart belongs, to you. Jesus, every heartbeat longs, for you.

Oh, lover of my soul, pull me in your arms, forever. It's you and you alone, burning in my heart. Oh, lover of my soul. Keep me in your arms forever, oh, lover of my soul. I am forever yours.

Fall in this place. Fall in this place. Fall in this place. Fall in this place. Fall in this place. King of glory come. Fall in this place. King of glory come. Fall in this place. King of glory come. Fall in this place.

Oh, lover of my soul!