Hallelujah to the King of kings
Ron Kenoly (29-12-2017)
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: Hallelujah to the King of kings! Hallelujah to the Lord of lords! Hallelujah to the King of kings! Hallelujah to the Lord of lords! Hallelujah to the King of kings! Hallelujah to the Lord of lords! Hallelujah to the King of kings! Hallelujah to the Lord of lords!

He's worthy. He's worthy. He's worthy. He's worthy.

In the presence of my King there is joy forever more. Let us lift our voice and sing songs of glory, songs of honour, songs of praises into your King.

He's worthy. He's worthy. He's worthy. He's worthy.