All glory
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: We enter your gates with thanksgiving and with thanksgiving, we enter your gates. We pour out your praise in your presence and in your presence, we pour out your praise. And the song we sing, we sing forevermore.

This is the sound of the forgiven, a song of freedom. O Jesus, on and on your name resounds. We lift up a shout for you are risen, and now we are risen. Come on and pour his praises out.

And the song we sing, we sing forevermore. And the song we sing, we sing for you alone. Come on and pour his praises out. Come on and sing his praises now.

All glory to the Father; all glory to the Son; all glory to the Spirit, the Spirit of our God. As it was in the beginning and will be in the end. All glory to your everlasting name. And we sing: all glory to the Father; all glory to the Son; all glory to the Spirit, the Spirit of our God. As it was in the beginning and will be in the end. All glory to your everlasting name. All glory to your everlasting name. All glory to your everlasting name.

And as we pour your praises out, your glory's shining all around. And as we pour your praises out, your glory's shining all around. And as we pour your praises out, your glory's shining all around. And as we pour your praises out, your glory's shining all around.