Everything glorious
David Crowder (29-10-2017)
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: The day is brighter here with you. The night is lighter than it's hue. Would lead me to believe which leads me to believe?

You make everything glorious. You make everything glorious. You make everything glorious and I am yours. What does that make me?

My eyes are small but they have seen the beauty of enormous things. Which leads me to believe, there's light enough to see that.

From glory to glory, you are glorious, you are glorious. From glory to glory, you are glorious, you are glorious. Which leads me to believe why I can believe.

You make everything glorious. You make everything glorious. You make everything glorious and I am yours. You make everything glorious. You make everything glorious. You make everything glorious and I am yours.

From glory to glory, from glory to glory you are glorious, you are glorious, you are glorious, you are glorious.