Sing and shout
Matt Redman (24-10-2017)
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: Your cross, your cross, it draws me to your heart. It makes my spirit sing, it makes my spirit sing. Your grace, your grace, I hear it call my name. I'm waking up to sing, I'm waking up to sing. Sing it loud, sing it loud. Your cross, your cross, it draws me to your heart. It makes my spirit sing, it makes my spirit sing. Your grace, your grace, I hear it call my name. I'm waking up to sing, I'm waking up to sing. Sing it loud, sing it loud.

We will sing and shout, sing and shout. Open up our hearts and pour your praises out. We will sing and shout, sing and shout. Open up our hearts and pour your praises out. Sing it loud, sing it loud.

Because, because, because your love came down. It makes me wanna sing, it makes me wanna sing. Because, because, because you called my name I'm waking up to sing, I'm waking up to sing.

What could be better than the grace that washes all our shame away? What could be better than your great love? What could be better than the grace that leads us home and makes a way? What could be better than your great love? What could be better than the grace that washes all our shame away? What could be better than your great love? What could be better than the grace that leads us home and makes a way? What could be better than your great love?

We will sing and shout, sing and shout. Open up our hearts and pour your praises out. We will sing and shout, sing and shout. Open up our hearts and pour your praises out. We will sing and shout, sing and shout. Open up our hearts and pour your praises out. We will sing and shout, sing and shout. Open up our hearts and pour your praises out.

What could be better than the grace that washes all our shame away? What could be better than the grace? Shout!