Fear is a liar
Zach Williams (23-10-2017)
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: When he told you, you're not good enough; when he told you, you're not right; when he told you, you're not strong enough to put up a good fight. When he told you, you're not worthy; when he told you, you're not loved; when he told you, you're not beautiful, that you'll never be enough.

When he told you, you were troubled, you'll forever be alone; when he told you, you should run away, you'll never find a home; when he told you, you were dirty and you should be ashamed; when he told you, you could be the one that grace could never change.

Let your fire fall and cast out all my fears. Let your fire fall. Your love is all I feel. Let your fire fall and cast out all my fears. Let your fire fall. Your love is all I feel. Let your fire fall and cast out all my fears. Let your fire fall. Your love is all I feel. Let your fire fall and cast out all my fears. Let your fire fall. Your love is all I feel.

Fear, he is a liar. He will take your breath, stop you in your steps. Fear, he is a liar. He will rob your rest, steal your happiness. Cast your fear in the fire cause fear, he is a liar. Cause fear, he is a liar.