My all in all
Phil Wickham (01-10-2017)
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: In the desert you're the river, an ever flowing stream of life. In the battle you're the victor. We raise your banner high. In the darkness you're the fire, a holy flame for all to see. In my heart you reign forever. My all, my everything.

You are my life, you are my love, you are my reason, you are my hope, you are my joy, you are my passion. My all in all, Jesus, my all in all. My all in all, Jesus, my all in all.

In the tempest you're the shelter and I will hide beneath your wings. Hallelujah, what a savior. My all, my everything.

Your name be high and lifted up. Jesus, your name be high and lifted up. Jesus, your name be high and lifted up. In all the earth, in all the earth.