Your love awakens me
Phil Wickham (01-10-2017)
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: There were walls between us and by the cross you came and broke them down. You broke them down. And there were chains around us. And by your grace we are no longer bound, no longer bound. You called me out of the grave. You called me into the light. You called my name and then my heart came alive.

Feel the darkness shaking. All the dead are coming back to life, back to life. Hear the song awaken. All creation singing: we're alive, 'cause you're alive. You called me out of the grave. You called me into the light. You called my name and then my heart came alive.

And what a love we found. Death can't hold us down. We shout it out: we're alive 'cause you're alive. And what a love we found. Death can't hold us down. We shout it out: we're alive 'cause you're alive. And what a love we found. Death can't hold us down. We shout it out: we're alive 'cause you're alive.

Your love is greater. Your love is stronger. Your love awakens, awakens, awakens me. Your love is greater. Your love is stronger. Your love awakens, awakens, awakens me. Your love is greater. Your love is stronger. Your love awakens, awakens, awakens me. Your love is greater. Your love is stronger. Your love awakens, awakens, awakens me. Your love is greater. Your love is stronger. Your love awakens, awakens, awakens me.