Call on the name
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: My light when I'm lost, my rest when I'm weary, my peace in the raging storm. You will never falter, you will never fail. My song in the night, my shield in the battle, my help when I need it most. You will never falter, you will never fail.

My sin on the cross, my promise of Heaven, my hope is in you alone. You will never falter, you will never fail.

You will not falter, you will not fail for you are strong to save. You will deliver, you will prevail. Yes, you will make a way.

I will call on the name, I will call on the name of the Lord. My God is greater. Find my strength in the name, find my strength in the name of the Lord Jesus, my savior. I will call on the name, I will call on the name of the Lord. My God is greater. Find my strength in the name, find my strength in the name of the Lord Jesus, my savior. Jesus, my savior.