Washed away
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: Fill me with your joy so new, so, I can show my love for you. This joy I have is real and true for all my sins are washed away. Yes, all my sins are washed away.

The pain I felt so deep inside, the tears I could no longer hide, there's joy now cause' you're by my side. Yes, all my sins are washed away. Yes, all my sins are washed away.

The pain I felt so deep inside, those tears I could no longer hide, there's joy now cause' you're by my side. For all my sins are washed away. Yes, all my sins are washed away. The pain I felt so deep inside, the tears I could no longer hide, there's joy now cause' you're by my side. And all my sins are washed away. Yes, all my sins are washed away.

Washed away gone astray. For all my sins are washed away. For all my sins are washed away. Yes, all my sins are washed away.

For all my sins are washed away. Yes, all my sins are washed away. For all my sins are washed away. Yes, all my sins are washed away. For all my sins are washed away.