Right here
Jeremy Camp (11-06-2017)
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: All the world is watching; all the world does care. Even when the world weighs on my shoulder now, these feelings I can bare. Because I know, that you're here.

All these thoughts I've wasted; all these thoughts I fear. Even when these thoughts have faded, I still know that you're here. So, I can rest my hope in you.

Many of times that I have felt alone, many of times that I have the world was crashing down upon me, you always stood here by my side, you were always there.

Everywhere I go, I know you're not far away. You're right here, you're right here. 'Cause everywhere I go, I know you're not far away. You're right here, you're right here. Everywhere I go, I know you're not far away. You're right here, you're right here. 'Cause everywhere I go, I know you're not far away. You're right here, you're right here. 'Cause everywhere I go, I know you're not far away. You're right here, you're right here. 'Cause everywhere I go, I know you're not far away. You're right here, you're right here.