Empty me
Jeremy Camp (11-06-2017)
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: Holy fire, burn away. My desire for anything that is not of you and is of me. I want more of you and less of me. Holy fire, burn away. My desire for anything that is not of you and is of me. I want more of you and less of me.

Empty me, empty me. Fill me with you, with you.

Empty me, empty me. Fill me with you, with you.

Well, empty me now. Well, won't you empty me? Well, won't you empty me now? Well, won't you empty me? Well, won't you empty me now? Well, I want more, I want more, I want more of you, Jesus. I want more. I want more.

Thank you, Jesus. Thank you, Jesus. Thank you, Jesus. Thank you, Jesus. 'Cause I want more, 'cause I want more, 'cause I want more of you, Jesus. 'Cause I want more, 'cause I want more, 'cause I want more of you, Jesus.