Crown him
I am they (22-04-2017)
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: It's not my life, to live. It's not my song, to sing. All I have, is his for all eternity. It's not my righteousness; it's not my faithfulness. All I have is his for all eternity and we will...

Crown him, crown him king of glory. Crown him, crown him Lord of all. Crown him, crown him king of glory. Crown him, crown him Lord of all.

It's not my war to win. It's not my weight to bear. And by his mighty hand he won the victory. He won victory.

It's not my blood but his that stands in my defense. And oh, what love is this that won the victory? He won the victory!

Crown him, crown him lord of all.