Unbroken
Matt Redman (18-01-2016)
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: Praise unbroken, praise unending be yours, be yours forevermore. Praise untainted, praise unfading, be yours, be yours forevermore. Be yours, be yours forevermore.

Unbroken praise be yours, God, forever. All my praise be yours, God, forever. Lord, take this life. Let it become your throne. Unbroken praise be yours.

My surrender, My devotion Be yours, be yours forevermore. Be yours, be yours forevermore.

So let my deeds outrun my words and let my life outweigh my songs.

So let my deeds outrun my words and let my life outweigh my songs. Unbroken praise be yours.