Thou who wast rich beyond all splendor
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: Thou who wast rich beyond all splendor, all for love's sake becamest poor; Thrones for a manger didst surrender, sapphire-paved courts for stable floor. Thou who wast rich beyond all splendour, all for love's sake becomes poor.

Thou who art love beyond all telling, saviour and King, we worship thee. Emmanuel, within us dwelling, make us what thou wouldst have us be. Thou who art love beyond all telling, saviour and King, we worship thee.

Thou who art God beyond all praising, all for love's sake becamest man; Stooping so low, but sinners raising heavenwards by thine eternal plan. Thou who art God beyond all praising, all for love's sake becamest man.