Come to the water
Paul Baloche (17-10-2015)
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: Come to the water, the rock that flows, a living fountain for every soul. Taste and see it's rich and sweet. Come to the water and be made clean. Leave all your burdens beside the stream. It bids us come the broken and undone.

Oh, drink deep, drink deep and live. All we need we find in him: life abundant, joy complete. Come to the water, come to the water and live.

Come to the water and don't delay. Watch all our sin now be washed away. Oh, it makes us new. Oh, how he makes us new.

Even now the water's stirring, dive on in, dive on in. Even now the Spirit's moving, dive on in, dive on in.

Even now the water's stirring, come on in, come on in. Even now the Spirit's moving, come on in, come on in.

Come to the water.