You are for me
Kari Jobe (03-05-2014)
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: So faithful, so constant, so loving and so true, so powerful in all you do. You fill me. You see me. You know my every move. You love for me to sing to you.

I know that you are for me. I know that you are for me. I know that you will never forsake me in my weakness. And I know that you have come down even if to ride upon my heart to remind me who you are.

So patient, so gracious, so merciful and true. You fill me. You see me. You know my every move. You love for me to sing to you.

I know that you are for me. I know that you are for me. I know that you will never forsake me in my weakness. And I know that you have come down even if to ride upon my heart I know that you are for me. I know that you are for me. I know that you will never forsake me in my weakness. And I know that you have come down even if to ride upon my heart.